Endelig tennes julegranen på torget igjen! 
Etter mange år uten den tradisjonelle julegran-tenningen, kan bygdefolket endelig samles på torget igjen!
1 søndag i advent tennes lysene på den flotte granen midt i sentrum.
Det blir en varm og koselig start på førjulstida, akkurat slik det skal være!
Så ta på deg lua og ullvottene – nå blir det julestemning i bygda igjen!