Først av alt vil vi takke for alle som kom sist søndag. Vi var over 20 barn og 10 voksne som var med. Det var gøy å se entusiasmen og gleden.
Vi inviterer nå til ny trening søndag den 15. juni fra 11-12. Denne gangen kommer vi til å dele opp voksen treningen og barnetreningen slik at vi kan forsøke litt forskjellige øvelser.
Mer info og påmelding her: https://holum-il.no/nyheter/turn-i-holum-15-6/